برنامه ی مهندسی برای اندروید
به دو موبایل خوش آمدید
پنج شنبه 14 دی 1391برچسب:, :: 22:2 :: نويسنده : farhad

 

نرم افزار AutoCAD WS از نرم افزارهای بسیار بسیار معروف مهندسی است که تقریباً تمام رشته های فنی و مهندسی با ان  سر و کار دارند. این نرم افزار اکنون برای گوشی اندروید ارائه شده است تا کاربران اندروید بتوانند در هر کجای دنیا که هستند با گوشی خود فایلهای اتوکد را اجرا و ویرایش کنند.

https://lh4.ggpht.com/kK5yz4hbW689O6kIZLPQwZmJl8NZAd2MSAa7Q13y4CYMna9qiVJimueivo6H2-ufAW4=w460

 

AutoCAD WS
AutoCAD WS 2
 
دانلود از لینک مستقیم و با حجم 10 مگابایت

نظرات شما عزیزان:

vahid
ساعت22:20---14 دی 1391
سلام دوست عزیز
خوشحال میشم به وبلاگ من سر بزنی بخصوص اینکه در وبلاگم یه راه کسب درآمد از اینترنت آسان و مطمئن رو قراردادم که میتونی روزانه با 10 دقیقه فعالیت درآمد ماهیانه داشته باشی . فقط کافیه بیای و ثبت نام کنی من تضمین درآمد رو بهت می کنم چون خودم هم از این راه پول در میارم و درامد دارم
منتظرتم زود بیایی http://business2world.loxblog.com/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 66
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 3797
بازدید کل : 72211
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1

َ
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت