به دو موبایل خوش آمدید
دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:بمباران,اندروید, :: 18:42 :: نويسنده : farhad


بمباران زامبی ها Bomb The Zombies - دانلود بازی جذاب اندروید : در این بازی که با سبکی جالب برای سیستم عامل اندروید طراحی شده شما به بمباران زامبی ها و روش هایی برای از بین بردن این موجودات خونخوار از قبل تله گذاشتن و پرتاب انواع نارنجک ها ها استفاده میکنید.

بمباران زامبی ها Bomb The Zombies - دانلود بازی جذاب اندروید

 

بمباران زامبی ها Bomb The Zombies - تصاویر بازی جذاب اندروید

http://dl.yekmobile.com/2013/admin66/pic/z2/309%20(2).jpg


http://dl.yekmobile.com/2013/admin66/pic/z2/309%20(3).jpg


http://dl.yekmobile.com/2013/admin66/pic/z2/309%20(4).jpg
 
دانلود از لینک مستقیم و با حجم 20 مگابایت
دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:بازی اکشن,اندروید, :: 18:36 :: نويسنده : farhad


اگر از طرفدارهای بازیهای اکشن هستید بهتر است بازی Invader Hunter را از دست ندهید. این بازی ساخت کشور ژاپن است. بازی در یک محیط فضایی و بسیار پیشرفته جریان دارد و در زمان آینده اتفاق می افتد. شما در نقش یک قهرمان در بزای ظاهر میشوید که باید با سلاح های سنگین خود و مهارتهایی که دارید دشمنان خطرناک خود را یکی پس از دیگری از سر راه بردارید. گرافیک و گیم پلی بسیار عالی و روانی برخوردار است.

Invader Hunter

 

Invader Hunter
hInvader Hunter

دانلود نسخه نصبی بازی با لینک مستقیم و با حجم 7.1 مگابایت 


دانلود دیتای بازی با لینک مستقیم و با حجم 62.3 مگابایت

شنبه 8 بهمن 1391برچسب:بارکدخوان,اندروید, :: 23:0 :: نويسنده : farhad


اگر دقت کرده باشید هر کلایی که خریداری میکنید یک بارکد مشخص دارد که نقش شناسنامه محصول را دارد. نرم افزار ShopSavvy Barcode Scanner به کاربران اندروید این امکان را میدهد تا به راحتی این بارکد را با دوربین گوشی خود اسکن کنند و تمام اطلاعات مربوط به محصول را از طریق اینترنت به دست آورند.


بارکد اسکنر اندروید ShopSavvy Barcode Scanner

 

ShopSavvy Barcode Scanner
http://dl.yekmobile.com/2013/mohsen/a5/9.jpg
 

دانلود از لینک مستقیم و با حجم 8.9 مگابایت

 

چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:تم سونی اریکسون,جاوا, :: 20:55 :: نويسنده : farhad


دانلود مجموعه 12 عددی از تم های سونی اریکسون با عنوان Gold twomobile theme pack که در خود تم های بسیار شیک و استاندارد و جذابی را جا داده است.این تم ها از نظر گرافیکی و کاربر پسند بودن بسیار عالی می باشند که بصورت مجموعه ای از سایت یک موبایل آماده دانلود می باشد و برروی گوشی های سونی اریکسون با رزولشن 240 در 320 و فرمت THM قابل نصب است.
 
 دانلود پک تم های سونی اریکسون Gold Yekmobile theme pack

 

http://www.yekmobile.com/img/00download.gif

  دانلود با لينك مستقيم و با حجم 10  مگابايت

سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:بازی برای اندروید, :: 21:18 :: نويسنده : farhad

 

پرواز های باری Fly Cargo - دانلود بازی هوایی اندروید : هدایت یک بالگرد باری را در دست بگیرید با کنترل دشوار و موانع زیاد بار های تدارک دیده را بدون هیچ مشکلی به مکان های خواسته شده انتقال دهید. این گیم میتواند یکی از سرگرمی های تازه برای گوشی شما باشد.

پرواز های باری Fly Cargo - دانلود بازی هوایی اندروید

 

پرواز های باری Fly Cargo - تصاویر بازی هوایی اندروید

http://dl.yekmobile.com/2013/admin66/pic/z2/101%20(2).jpg


http://dl.yekmobile.com/2013/admin66/pic/z2/101%20(3).jpg

 

دانلود از لینک مستقیم و با حجم 5 مگابایت

سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:تم برای اندروید, :: 20:46 :: نويسنده : farhad

 

 

تم Next Launcher Theme Black HD یکی از سری تم های لانچر Next Launcher است. این تم زیبا با کیفیتی بسیار بالا و رنگ آمیزی جذاب میتوان گوشی شما جذاب تر از آنچه که هست نشان دهد.


تم مشکی اندروید Next Launcher Theme Black HD

 

Black HD
Black HD
 

دانلود از لینک مستقیم و با حجم 2.1 مگابایت

گوشی های موبایل از ۵۰ تا ۱۰۰ درصد گران شدند

قیمت گوشی های موبایل از ۵۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش قیمت داشتند

بنابر اعلام رییس انجمن فروشندگان سیم‌کارت، گوشی و لوازم جانبی طی ماه‌های اخیر و به دنبال نوسانات ارزی قیمت انواع گوشی‌های تلفن همراه افزایش ۵۰ تا ۱۰۰‌ درصدی داشته است.
 گوشی های موبایل از 50 تا 100 درصد گران شدند

افشار فروتن اظهار کرد: درباره‌ی میزان افزایش قیمت گوشی‌های تلفن همراه در ماه‌های اخیر نمی‌توان رقمی قطعی اعلام کرد اما اغلب این گوشی‌ها بسته به مدل‌هایی که دارند افزایشی حدود ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی داشته‌اند که به‌طور قالب این افزایش قیمت برای گوشی‌های مدل جدید و هوشمند بیشتر بوده است.

وی در عین حال عنوان کرد: در حال حاضر در میان مردم اغلب خریداران طرفدار گوشی‌هایی هستند که علاوه بر بهره‌مندی از امکانات متعدد از نظر قیمت در سطح متوسط قرار می‌گیرند.فروتن ادامه داد: این روزها گوشی‌هایی که از نظر امکانات در شرایط متوسط رو به بالا قرار دارند و از نظر قیمت در سطح متوسط قرار دارند، بیشترین حجم تقاضای بازار را به خود اختصاص می‌دهند.

اما رییس انجمن فروشندگان سیم‌کارت، گوشی و لوازم جانبی درباره قیمت انواع تلفن‌های همراه گفت: اگر گوشی‌های تلفن همراه را به سه دسته تقسیم کنیم، دسته اول که گوشی‌های بسیار ساده و حتی فاقد دوربین و حافظه محسوب می‌شوند، معمولا قیمتی زیر ۱۰۰ هزار تومان دارند.وی ادامه داد: گروه دوم مربوط به گوشی‌هایی می‌شود که از امکاناتی مانند دوربین عکاسی و فیلمبرداری، حافظه، دسترسی به اینترنت برخوردار هستند که گوشی‌های این گروه قیمتی بین ۱۰۰ تا ۷۰۰ تومان دارند و به همین دلیل است که قدرت خرید کاربران در این گروه بسیار زیاد است.

>><<او گوشی‌های ۷۰۰ هزار تومان به بالا را هم سومین دسته از گوشی‌های تلفن همراه دانست که اغلب به آنها گوشی‌های پیشرفته اطلاق می‌شود و می‌توانند کار نوت‌بوک را انجام دهند.وی در پایان یادآور شد: این روزها بالاترین گوشی‌های بازار هم بالغ بر دو میلیون تومان قیمت دارند و به جدید‌ترین محصولات کارخانه‌های مطرح مربوط می‌شوند



ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 241
بازدید دیروز : 3278
بازدید هفته : 3560
بازدید ماه : 3559
بازدید کل : 71973
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1

َ
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت